BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

28 Şubat 2010 Pazar

86 needs some new toys..

Annemlerin yurtdışına gitmelerinin her zamanki gibi bana düşen rolü Karşıyaka'ya gidip Celeste'ye bakmak oldu. Normalde artık eve böyle 3 5 günde bir gitmiyorum, burada büyüdüğüm odam evimden daha yabancı artık. Neyse ağdalı sözler kullanmaya gerek yok sadede geleyim Karşıyaka'da bulunduğum zamanlarda evimde yapamadığım tek bir şey var o da televizyon izlemek.

86 konseptini bilmeyenler için söylüyorum, evde televizyon var ama duvara dönük. yani açılıp da izlenen bir alet değil. Babam dalga geçer böyle daha güzel gösteriyo heralde diye hatta. İşte ne bileyim bi arkadaşa gidilir orda izlenir eve gelinir anca öyle yani televizyonla ilişkim. 86da bir seneyi devireli bi 4 ay oldu ama şimdi yeni yeni ulan televizyon mu alsam acaba demeye başladım. Bugün anladım ki televizyon olunca insan hiç bişiyi takmıyor ya. Mesela birazdan Gossip Girl başlıcak hala niye reklam var tek derdim o şu an.

Ha bi de reklamları izliyorum ne var ne yok diye. Tivibu diye bişi çıkmış bana bu yazdığım televizyon alma düşüncesini bıraktırabilir gibi, bi 11880 bi de 11818 var, ben balık ayhanlı reklamı daha çok sevdim ama neden iki tane numara var anlayabilmiş değilim bi de Braun yeni başlayanlar için epilasyon hedesi çıkarmış. Bunu alıp sınıfta 3 5 kişiye versem ne hora geçer ya.

0 yorum: